این پسر بچه در روستای محلچه در استان فارس گم شده است
 
جویندگان عاطفه
به دنبال یک آشنا
 
 
دو شنبه 28 مهر 1393برچسب:, :: 2:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : مينا

 این پسر بچه در روستای محلچه در استان فارس گم شده است

 

محمد محمدي فرزند 4 ساله نادر محمدي از اهالي روستاي ( محلچه ) بخش اوز لارستان در استان فارس گم شده است و تا کنون هيچ ردي از او پيدا نشده است.

طبق شنيده ها از فاميل هاي وابسته اين پسر بچه 4 ساله،  ديشب 25 تيرماه 1393 در روستاي ( محلچه ) بعد از نماز تراويح اين پسر از ديده ها پنهان شده است و تا کنون ردي از او پيدا نشده است. اين خبر حکايت دارد که تا دقايقي بعد از نماز تراويح نيز اين پسر بچه ديده شده است ولي بعد از آن هيچ ردي از او پيدا نشده است.

اين خبر که در شبکه هاي اجتماعي نيز بازتاب گسترده اي داشته مي افزايد ، مردم محلچه ديشب تا صبح در اطراف شهر مشغول گشت زني براي يافتن خبري از اين پسر بچه شده اند که متاسفانه تا کنون نتيجه اي در بر نداشته است. فاميل هاي وابسته احتمال ربايش اين پسر بچه را غير محتمل ندانسته اند.هنوز هيچ مقام رسمي منطقه اين خبر را تاييد و يا تکذيب نکرده است و فاميل هاي وابسته و مردم از همه براي يافتن اين پسر بچه 4 ساله کمک خواستند.

 





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید به نام او که قلم به دستم داد تا بنگارم از آنچه که در کنج دلها به فریاد کشیده میشود و بنویسم از واژه غریب عشق که زیر تلی از خاکروبه های بی احساسی مدفون میگردد. ساحل در انتظار موجی از احساس و عاطفه است که روحش را با زلالی آن جلا دهد. و من همان ساحل هستم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جویندگان عاطفه و آدرس joyandeganeatefeh.LoxBlog.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 22609
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1